Elfelejtett jelszó
Híreink
 

Webáruház funkciók, avagy mit tudunk?

Mit tud ingyen webshopunk? Mindent, amit egy sikeres webáruház üzemeltetéséhez tudnia kell a rendszernek, sőt annál kicsit többet is. Nem kell erre jobb bizonyíték mint az, hogy évek óta több száz sikeres webáruház választotta rendszerünket az online értékesítésre. Az alábbi listán részletesen áttekintheti azoknak a funkcióknak a listáját, melyeket integráltunk már a rendszerbe.

Amennyiben az ingyenes csomagunkat kinőtte, extra funkciókra van szüksége, bármikor átválthat reklámmentes csomagjaink valamelyikére, ahol további funkciók is elérhetőek.

Egyedi fejlesztési igények esetén forduljon hozzánk bizalommal az alábbi űrlap kitöltésével.

 

Funkció

Ingyenes csomag Reklámmentes csomagok
 

Árösszehasonlító oldalak használata

   

Webáruháza termékeiről automatikusan xml és csv árlisták generálódnak, az árösszehasonlító oldalaknak megfelelő formátumban, pl. Árukereső, Olcsó.hu, Shophunter, stb.

Miért jó?

Az árösszehasonlító oldalak nagy forgalmat generálhatnak, egyes webáruházak forgalmának több, mint felét ezek adják.

 

Bankkártyás fizetés PayPalon keresztül

   

A PayPal biztonságos felületén keresztül akár bankkártyával is fizethetnek az Ön termékeiért a vásárlók.

Miért jó?

A PayPal egy igen elterjedt és nagyon biztonságos platform. Felhasználói száma egyre gyarapszik. Vásárlói kényelmesen fizethetnek ezen a felületen keresztül bankkártyájukkal az Ön termékeiért.

 

Chat modul (Skype integráció)

   

A modul használatával élőben chatelhet (írásban, vagy akár élőszóban is) vásárlóival. A modul mindig kijelzi a vásárlónak, hogy van-e éppen jelenleg elérhető fél a chat másik oldalán.

Miért jó?

Vásárlóinak böngészés közben kérdései lehetnek egy-egy termékkel, a megrendeléssel kapcsolatban. Sokan ódzkodnak a levélírástól (a nem azonnali válasz miatt), vagy a telefonhívástól (költségek). A chat modul segítségével viszont azonnal és ingyen kapcsolatba léphetnek Önnel és választ kaphatnak kérdéseikre.

 

Excel exportálás és importálás

   

Kategóriáit, termékeit xls-ben exportálhatja a rendszerünkből. A termék adatbázist szerkesztés után visszatöltheti a rendszerbe, így egyszerre több terméket módosítva / feltöltve.

Miért jó?

Termékeit egyszerre, minimális munkával módosíthatja vagy töltheti fel. Pl. árak tömeges frissítésénél nem kell minden terméket egyesével módosítania, elég egy képlettel felszorozni az Excelben, majd az áruházba visszatöltenie.

 

Facebook rajongói doboz (like box)

   

A vállalkozása Facebook oldalához tartozó rajongói dobozt bekötheti webáruházába, megjelenítve oldala lájkolóinak arcát, a lájkolók számát, illetve lehetőséget adhat itt a Facebook oldal lájkolására is.

Miért jó?

Vásárlóiban bizalmat ébreszt, ha látják, mennyien és kik lájkolták már az Ön vállalkozását. Ez a jelenség fokozottan igaz, ha a lájkolók között ismerősöket is látnak. Mivel a doboz használható lájkolásra is, oldala lájkolóinak száma is növekedni fog a rajongói dobozon keresztül érkező kattintások miatt.

 

Facebook webáruház

   

Webáruháza akár egy Facebook oldal “füleként”, Facebook alkalmazásként is megjelenhet.

Miért jó?

Facebook oldalát még érdekesebbé teheti ezzel az alkalmazással. A vevőknek el sem kell hagyniuk a Facebookot ahhoz, hogy az Ön termékei között böngésszenek.

 

Google Analytics integráció

   

Google Analytics fiókját a lehető legegyszerűbben összekötheti webáruházával, hogy napról-napra, sőt akár valós időben is betekintést nyerjen webáruháza használóiról, a látogatottsági statisztikákról.

Miért jó?

A statisztikák rendszeres elemzése nélkül az online világban komoly eredményt nem lehet elérni. Használatával látható, hogy mely termékeket keresik áruházában, honnan érkeznek és mennyi időt tartózkodnak ott a látogatók. A statisztikákból levonhatjuk a következtetéseket, min kell változtatni, mit kell reklámozni, mely hirdetésünk éri meg a ráfordított pénzt és melyik nem.

 

Google Plus integráció

   

Ha vállalkozásának van Google Plus oldala, egyszerű beállítással összekötheti áruházával.

Miért jó?

A közösségi oldalakon elengedhetetlen az aktív részvétel. A Facebook oldalak mellett egyre komolyabb szerepet kapnak a Google Plusban létrehozott oldalak is. Az oldalt kedvelő, megosztó felhasználók mellett keresőoptimalizálás, linkmarketing szempontjából is jót tesz webáruházának egy ilyen oldal.

 

Google Webmaster Tools (Webmester eszközök) integráció

   

Google Webmaster Tools fiókját egyszerűen összekötheti webáruházával.

Miért jó?

A Google Webmaster Tools felhívja a figyelmét az oldallal kapcsolatban esetleg felmerülő problémákra, valamint egyszerű statisztikai adatok kinyerésére, elemzésére is remekül használható. Használata elengedhetetlen.

 

Gyártók kezelése

   

Termékeit gyártóhoz rendelheti, egy-egy gyártó termékei külön is leszűrhetőek a webáruházban.

Miért jó?

Segítséget azoknak a vásárlóknak, akik kimondottan egy márka termékeit keresik. Emellett SEO hatása is van, hisz gyakori, hogy a felhasználók márka/gyártó névre keresnek. Az ilyen jellegű keresésre javítja az oldal keresőpozícióit ez a modul.

 

Gyártók modul

   

Termékeit nem csak kategóriákba rendezve jelenítheti meg, hanem a gyártók modul használatával gyártónként is.

Miért jó?

Segítséget azoknak a vásárlóknak, akik kimondottan egy márka termékeit keresik. Emellett SEO hatása is van, hisz gyakori, hogy a felhasználók márka/gyártó névre keresnek. Az ilyen jellegű keresésre javítja az oldal keresőpozícióit ez a modul.

 

Hasonló termékek a termékoldalon

   

Termékei aloldalán megjelenítjük az adott termékhez hasonlító termékek rövid listáját.

Miért jó?

Növeli a látogatónkénti oldalmegtekintések számát, emellett a konverziós arányt is növeli.

 

Hírlevél feliratkozás

   

Látogatói feliratkozhatnak hírlevélre egy modulon keresztül, vagy regisztrációnál egy jelölőnégyzet bekapcsolásával.

Miért jó?

A feliratkozókat később hírlevelekkel tájékoztathatja akcióiról és a cégével kapcsolatos újdonságokról, új termékekről.

 

Időszakos kedvezmények

   

Kedvezményes időszakokat határozhat meg két dátum között. A kedvezmény lehet pontos összegű (X Ft kedvezmény Y Ft vásárlás felett), vagy százalékos is.

Miért jó?

Beragadt termékeit, kifutó készletét gyorsan eladhatja, forgalmát felpörgetheti egy jól időzített kedvezménnyel. Létrehozhat ünnepekhez kapcsolódó (karácsonyi, húsvéti), vagy szezonális (iskolakezdési, nyári) leárazásokat is.

 

Ingyenes szállítás értékhatár felett

   

Minden egyes szállítási módhoz meghatározható egy vásárlási összeg, amely felett az adott szállítási mód ingyenes.

Miért jó?

A vásárlók nagyon szeretik, ha nem kell külön szállítási díjat fizetniük. Egyszerre több terméket tud eladni, ha a a nagyobb összegű vásárlásra ingyenes szállítással motiválja a vevőket.

 

Kategória modul

   

Webáruháza kategóriái fastruktúra szerűen jelennek meg, könnyítve a termékek közötti tájékozódást.

Miért jó?

Alapvető eleme az oldalon történő navigációnak. Ha a felhasználók nem a keresőt használva keresnek egy konkrét terméket, a kategóriákat böngészve tekinthetik át a kínálatot.

 

Kedvencek

   

A látogatók ha éppen nem tudják megvásárolni az óhajtott terméket, elmenthetik a kedvencek közé egy kívánságlistára, hogy később visszatérve ne kelljen ismét megkeresniük ahhoz, hogy a kosárba tegyék.

Miért jó?

Növeli a felhasználói élményt és a konverziós arányt.

 

Kedvezménykuponok

   

Kedvezménykupon kódokat generálhat pontos összeggel (X Ft kedvezmény Y Ft vásárlás felett), vagy kedvezmény-százalékkal. Egyszerre akár több ezer kupon kódot is legenerálhat, meghatározhatja azok lejárati dátumát is.

Miért jó?

A vásárlók előszeretettel használják a kedvezmény kuponokat, azokat akár Facebook oldalán osztogathatja, vagy nyomtatott formában szórólapok, flyerek formájában. Akár nyereményjátékot is meghirdethet, amelyek díja egy kedvezménykupon. A lehetőségek számának csak a fantázia szab határt.

 

Keresőbarát linkek, SEO (keresőoptimalizálási) beállítások

   

Áruházaink keresőbarát linkeket használnak, emellett különféle beállítások használatával finomhangolhatja áruháza keresőoptimalizáltságát. Megadhatja például árucikkei title tagjét, meta adatait is.

Miért jó?

A keresőoldalakon (Google, Bing, stb.) elfoglalt pozíció az egyik legfontosabb faktor egy webáruház esetében. Áruházaink keresőbarát kialakítása révén megadják Önnek a lehetőséget arra, hogy előkelő, sőt az első helyen szerepeljen a kívánt kereső-kifejezésekre. Természetesen ehhez szükséges a webáruház megfelelő beállítása, rendszeres frissítése, karbantartása és (link)marketingje is.

 

Kiemelt hírek

   

Webáruháza nyitólapjára figyelemfelkeltő, egymást váltó képes híreket tehet ki, melyek webáruháza bármely oldalára (termék, kategória, tartalom, gyártó, stb.) linkelhet.

Miért jó?

A felhasználó a webáruház nyitólapjára érkezve egyből szembesül a legfontosabb akciókkal, hírekkel, újdonságokkal.

 

Legnépszerűbb termékek modul

   

Az áruházban a megtekintések és rendelések száma alapján automatikusan kiszámítjuk, hogy melyek a legnépszerűbb termékek és ezek felsorolása megjeleníthető a webáruházban.

Miért jó?

Növeli a látogatónkénti oldalmegtekintések számát, illetve képet ad a felhasználónak arról, hogy mi a webáruház fő profilja.

 

Legújabb termékek megjelenítése

   

Az Ön által újdonságnak jelölt termékek egy figyelemfelkeltő, mozgó modulban megjeleníthetőek a nyitólapon.

Miért jó?

Gyakran visszatérő látogatói azonnal szembesülnek vele, hogy mik az aktuális újdonságok legutóbbi látogatása, rendelése óra. Növeli a látogatónkénti oldalmegtekintések számát.

 

Más oldalba beépülő modulok (widgetek)

   

Ha más oldalt is kezel, egy apró kódrészlet beillesztésével webáruháza kiemelt termékeit ott is megjelenítheti. A termékekre kattintva a webáruház megfelelő oldalára kerülne a felhasználók.

Miért jó?

Színesebbé, változatosabbá teheti weboldalát miközben forgalmat irányít webáruházába. SEO előny is származhat az átlinkelésből.

 

Megosztás közösségi oldalakon

   

Ha vállalkozása jelen van a közösségi médiában is (Facebook, Google Plus, Twitter), látogatói megoszthatják oldalait egy gombnyomással ezeken a felületeken is.

Miért jó?

A közösségi médiában aktív látogatók előszeretettel osztanak meg tartalmakat ismerőseik, barátaik között. Egy-egy ilyen megosztás nagyban növeli a vállalkozásába, webáruházába vetett bizalmat, ráadásul egy-egy megosztás akár távoli célpontokhoz (a felhasználó ismerőseinek ismerősei, stb.) is eljuthat, így új vevőket szerezhet. Nem elhanyagolható tény, hogy a keresőrobotok egyre inkább figyelik a helyezések kiosztásánál azt is, hogy a közösségi oldalakon hány hivatkozás mutat egy oldalra.

 

Reszponzív webáruház (mobilra, tabletre is optimalizált)

   

Bár az online rendelések zöme napjainkban még asztali számítógépekről érkezik, egyre nagyobb számban jelennek meg a modern okostelefonokat vagy tableteket használó felhasználók is az áruházakban. Mivel oldalaink folyamatosan követik a legmodernebb szabványokat, ezért ezeken a készülékeken is jól, használhatóan jelennek meg.

Miért jó?

Nem veszít látogatót vagy vásárlót azért, mert webáruháza nem működik egy-egy készüléken. A mobil eszközökről indított Google keresésekben is előrébb kerül oldala.

 

Mozgó akciós termékek modul

   

Bizonyos termékeket akciósként jelölhet. Ezek az az eredeti árral, akció mértékével együtt külön modulban is megjeleníthetők.

Miért jó?

Akciós termékeit nagyobb valószínűséggel rendelik meg a vásárlók. Kiválóan alkalmas beragadt készlet kisöprésére.

 

Nemzetközi webáruház

   

Akár külföldi célközönséget is teljes értékűen kiszolgálhat webáruházával, a beállítható nyelvnek, valutának köszönhetően. (Jelenleg angol és német nyelven érhető el a teljes nyelvesítés, de igény esetén továbbiakkal is bővíthetünk.)

Miért jó?

A külföldi nagyobb piacok hatalmas lehetőséget rejtenek. Ha Ön külföldön él és vállalkozást üzemeltet, mindenképpen érdemes kipróbálnia ezt a megoldást.

 

Pick Pack Pont integráció

   

Ha a Pick Pack Pont használatával is postáz, a felhasználók rendeléskor kiválaszthatják, hogy pontosan melyik átvételi helyre kérik a csomagot.

Miért jó?

A Pick Pack Pont egy nagyon elterjedt, kedvelt szolgáltatás. Kedvező ár/érték aránya miatt sok felhasználó előszeretettel választja ezt a szállítási módot. Nagyban fokozza a vásárlói élményt, hogy a választott Pick Pack Pont közvetlenül rendelés leadásánál kiválasztható, nem kell azt utólag egyeztetni a vásárló és a bolt között.

 

Postapont (MPL) integráció

   

A Magyar Posta szolgáltatását előszeretettel választják a felhasználók. Rendszerünk segítségével a felhasználó közvetlen rendeléskor választhat a közelében fellelhető Postapontok közül.

Miért jó?

A Magyar Posta szolgáltatását sok felhasználó előszeretettel választja. Nagyban fokozza a vásárlói élményt, hogy a választott átvételi hely közvetlenül rendelés leadásánál kiválasztható, nem kell azt utólag egyeztetni a vásárló és a bolt között.

 

Foxpost integráció

   

A Foxpost ma az egyik legfontosabb csomagautomata rendszer Magyarországon. Automatáikkal elsősorban az ország nagy bevásárló központjaiban találkozhat. Rendszerünkben lehetőség van Foxpost szállítási mód használatára, a vásárló ilyenkor térképes felületen választhat átvételi pontot.

Miért jó?

Kényelmes, gyors és diszkrét átvételi lehetőséget biztosít a vásárlóknak. Önnek pedig lehetőséget nyújtunk arra, hogy csomagjait a Foxpost API-n keresztül egy kattintással feladja webáruházunk admin felületén keresztül.

 

Professzionális adminisztrációs felület

   

Adminisztrációs felületünket úgy terveztük meg, hogy az mindenki számára átlátható, letisztult és egyértelmű legyen. A mindennapi munka, a webáruház adminisztrációja gyerekjáték használatával.

Miért jó?

Önnek vagy munkatársainak nem kell hosszú órákat eltöltenie a rendszer megtanulásával. Webáruház nyitáskor lépésről lépésre vezeti át a rendszer az alapokon. Ha mégis elakadna, mindenre kiterjedő dokumentáció segíti a tájékozódást.

 

Raktárkészlet kezelése

   

Termékeihez raktári státuszt rendelhet (pl. készleten, rendelésre, előrendelés). A minimális is maximális rendelési mennyiséget is meghatározhatja.

Miért jó?

A vevő egyből tud tájékozódni arról, hogy raktáron van-e egy adott termék vagy nincs, ezzel sok félreértés előzhető meg, a szállítási határidő is pontosan látszik. Nő a webáruházba vetett bizalom a korrekt tájékoztatás miatt.

 

Relevancia alapú keresés kiemeléssel

   

A webáruházán belül keresést indító felhasználók biztosan megtalálják a keresett terméket, ha az megtalálható Önnél. Ha pontos találat nincs a felhasználó által beírt kereső-kifejezésre, a rendszer intelligens módon jelenít meg releváns (a kereső-kifejezéshez kapcsolódó találatokat).

Miért jó?

Egyetlen vevő sem veszik el azért, mert nem pontosan azt írta be, amit Ön árusít.

 

Rendelés export futárszolgálatoknak

   

Rendeléseit a futárszolgálatok szoftvereinek megfelelő formátumban exportálhatja a rendszerből.

Miért jó?

A csomagfeladás folyamatát könnyíti meg ez a funkció. Nem kell egyesével rögzítenie a csomagokat a futárok rendszerében, elég a letöltött fájlt feltölteni hozzá.*

*Jelenleg optimalizálva: Pick Pack Pont export

 

Rendelés export futárszolgálatoknak

   

Rendeléseit számlázó programoknak megfelelő formátumban exportálhatja a rendszerből.

Miért jó?

Számlázáskor nem kell külön feltöltenie a számlázási adatokat számlázó programjába. Elegendő az export fájlon keresztül integrálnia a két rendszert és máris automatikusan tud számlákat generálni megrendeléseiből.*

*Jelenleg optimalizálva: Infocentrum, Naturasoft

 

Rendelések véleményezése és osztályozása

   

A lezárt rendelések után néhány nappal vásárlói automatikus értesítő emailt kapnak amelyben megkérjük őket, hogy értékeljék az adásvételt. Az értékelések átlaga és a vélemények megjelenhetnek webáruházában.

Miért jó?

Növeli a vásárlói elkötelezettséget és elégedettséget, hisz a vevő érzi, hogy fontos a véleménye a szolgáltatás színvonalának javítására. A pozitív visszajelzések megjelenítése pedig növeli a vásárlói bizalmat és konverziós arányt (azaz nagyobb eséllyel lesz a látogatóból vevő).

 

Súlytól függő szállítási díjak kezelése

   

Gyakorta egy-egy futárszolgálat a csomag súlyához köti a szállítási költséget. Rendszerünkben sávos megoldással (súlytól súlyig) határozhatja meg, hogy egy adott csomag a választott szállítási móddal milyen szállítási összegért kerülhet kiszállításra.

Miért jó?

A vásárlók nem szeretik, ha rendelésnél nem látják a pontos szállítási összeget. Megoldásunkkal közvetlen kosárba helyezéskor látszódik a forintra pontos összeg, amelyet a szállításért fizetni kell. Nagy mértékben nő a konverziós arány ennek köszönhetően az olyan áruházakban, ahol súlytól függenek a szállítási költségek.

 

Termék attribútumok kezelése

   

Egy termékből többfajta változatot alakíthat ki pl. szín, méret vagy akármilyen más tulajdonság alapján.

Miért jó?

Nem kell egy terméket csak azért többször feltölteni mert létezik belőle több alváltozat. A vevő kosárba helyezésnél kiválaszthatja, hogy pl. egy cipőből 42-es feketét szeretne. Az attribútumok tetszőlegesen kombinálhatók.

 

Termékek értékelése

   

Termékeit a felhasználók a termék adatlapon (illetve rendelés esetén, a megrendelés értékelésével együtt) értékelhetik, osztályozhatják, véleményezhetik. Az esetlegesen sértő, indokolatlan hozzászólások moderálhatóak az Ön részéről.

Miért jó?

Növeli a vásárlói bizalmat, ha egy terméket korábban más felhasználók pozitívan értékeltek. A vásárlói bizalom növelésén keresztül a pozitív kritikák növelik a konverziós arányt, mindemellett SEO hatásuk is pozitív lehet.

 

Testreszabható design

   

Áruházát teljes mértékben testre szabhatja. Választhat számos design sablonunk és fejlécképünk közül. Kombinálhatja akár ezeket is, de feltölthet saját grafikai elemeket is, ezzel áruházát cége arculati elemeivel (logó, stb.) felruházva.

Miért jó?

A vásárlók sokkal szívesebben bíznak meg egy szép, esztétikus felületű oldalban. Ráadásul ha cége bevett arculatával ruházza fel a webshopot, egyből “ismerős” lesz a látogatónak és nagyobb eséllyel is fog visszatérni.

 

Linkfelhő modul

-  

A modul kétféleképpen működhet: a leggyakrabban keresett kulcszavakat jeleníti meg áruházában (linkelve a megfelelő találati oldalakat), vagy az Ön által meghatározott kulcsszavakat sorolja fel hasonló módon.

Miért jó?

Informálja a felhasználót arról, hogy a többi felhasználó mit keres leggyakrabban az Ön áruházában. Emellett a látogatásonkénti oldalmegtekintések számát növeli és pozitív SEO hatása is van, ha ügyesen használják.

 

Hűségpont rendszer

-  

A vásárló rendelései után hűségpontokat kaphat, melyeket később levásárolhat.

Növeli a visszatérő vásárlók arányát és az egy vásárlás során leadott rendelések átlagos értékét. Bővebben a hűsépont rendszerről »
 

Készletkezelés

-  

Árucikkei mennyiségét naprakészen nyomon követheti.

Megkönnyíti az adminisztrációt, ha akutális készletét nem külön programban, hanem a webáruházban vezeti. Bővebben a webáruház készletkezeléséről »
 

Kapcsolódó termékek

-  

Az egyes termékekhez más termékeket rendelhet, így öszönözve a vásárlót a termékhez kapcsolódó egyéb árucikkek megrendelésére. (Pl. mobiltelefon - mobiltelefon tok).

Növeli a leadott rendelések átlagos értékét és a megrendelt termékek számát. Bővebben a kapcsolódó termékekről »
 

Chat (Zopim)

-  

Az egyik legnépszerűbb ügyfélszolgálati chat rendszert építhetjük be ezzel a funkcióval.

A honlapba építhető ügyfélszolgálat legkorszerűb módja. Bővebben a Zopimról »
 

Bankkártyás fizetés (Barion)

-  

Az elektronikus fizetés kényelmes, korszerű és MNB által engedélyezett módja. Bővebben a Barionról és beépítéséről »
 

PayPal fizetés

-  

A PayPal biztonságos felületén keresztül is fizethetnek az Ön termékeiért a vásárlók.

Miért jó?

A PayPal egy igen elterjedt és nagyon biztonságos platform. Felhasználói száma egyre gyarapszik. Vásárlói kényelmesen fizethetnek ezen a felületen keresztül az Ön termékeiért. (Csak önnáló domainről használt webáruházak esetében működik!)