Elfelejtett jelszó
 

Dokumentáció

Ajándékok a webáruházban

Ajándékok [prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!]

Mindig arra kell törekednünk, hogy az átlagos megrendelési értéket növeljük. Azaz el kell érnünk, hogy egy vásárlás során a vevő minél több és minél drágább termékeket pakoljon a kosarába.

Remek módszer erre, ha a vásárlót ajándék termékkel jutalmazzuk bizonyos rendelési érték felett.

Hogyan működik?

Nagyon egyszerűen! Válasszuk ki azokat a termékeket, melyeket ajándékba szeretnénk adni és adatlapjukon adjuk meg, hogy milyen összesített vásárlási érték felett kaphatja meg a felhasználó őket ingyen.

A vásárlás végeztével, a kassza folyamatnál két eset lehetséges. Elérte az ajándékhoz szükséges összeget a vásárlás összértéke vagy nem. Ha igen, a vásárló kiválaszthatja az ajándékát. Ha nem, figyelmeztetetést kap, hogy milyen ingyenes termékekről marad le, ha nem rak még valamit a kosarába.

Gyakori kérdések

Kérdések a választható ajándékokkal kapcsolatban
Hány terméket állíthatok be ajándéknak?
Bármennyit, de a webshop oldalon maximum 10 jelenik meg. Több termék megjelenítése összezavarhatná a vásárlót és átláthatatlanná tenné a kassza folyamatot.
Milyen termékek nem állíthatóak be ajándéknak?
Minden publikált termék beállítható ajándéknak, csak az egyedinek jelölt termékek nem. Emellett választható attribútumokkal rendelkező termékeket sem célszerű beállítani.
Az ajándékok továbbra is megrendelhetőek az áruházban?
Természetesen igen. "Egyszerű" termékként továbbra is megvásárolhatóak, kosárba helyezhetőek. Ebben az esetben az eredeti áron kapja meg őket a vásárló.