Profi ügyfélkapcsolat (Zopim)

prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!

A modul csak a Zopim régi verziójával kompatibilis! A Zendesk Chattel nem!

Rendszerünk eddig is lehetőséget biztosított arra, hogy ügyfeleivel kapcsolatba kerüljön az áruházon keresztül a Skype használatával.

Ez a módszer jól is működik, de hátrányai is vannak: ha nincs Skype telepítve a felhasználónál, nem tud kapcsolatba lépni Önnel ráadásul a látogatóról nem tudunk semmit a Skype felhasználónevén kívül.

Zopim chat webáruházba

Mi a megoldás?

A Zopim (egy ingyenes chat rendszer) sokkal jobb megoldás egy webáruház esetében mint a Skype alapú chat modul. A felhasználónak nem kell semmilyen programot telepítenie, így azonnal felteheti kérdéseit Önnek.

És ha ez mind nem elég, arról is pontos információt kapunk, hogy épp mely oldalunkat nézi az érdeklődő, korábban mely termékeket nézte meg, sőt azt is, hogy milyen régóta böngészi oldalunkat.

Webáruház chat modul

Beépítés

  1. Regisztráljunk egy felhasználónevet magunknak a zopim.com oldalon!
  2. Lépjünk be a Zopimra és a bal oldali szürke menü alján látható “Personal” menüpontban a “Dashboard Language” opciót állítsuk át magyarra majd mentsük el beállításainkat a “Save Changes” gombbal. Ezután magyar nyelvű lesz Zopim felületünk.
  3. Ezután a bal oldali szürke menü “Widget” menüpontját válasszuk ki!
  4. A Widgeten belül állítsuk át a widget nyelvét is magyarra a felső almenü beállítások pontja alatt.
  5. A Widgeten belül az “Első lépések” almenüben látható kódot másoljuk ki.
  6. A Superwebaruházon a Webáruház > Általános Beállítások > Prémium funkciók alatt kapcsoljuk be a Zopim chatet majd másoljuk be a kódot.
  7. Kész is vagyunk! Oldalunkon megjelenik a chat doboz és ki is próbálhatjuk!
Zopim beépítése webáruházba