Elfelejtett jelszó
Híreink
 

Mi történt februárban?

Februárban elsősorban konverzióra optimalizáltunk webáruházainkat.

Mit is jelent a konverzióra optimalizálás esetünkben? Érkezik a weboldalra x látogató naponta, közülük kikerül y vásárló. Azt, hogy a látogatókból milyen arányban lesz vásárló, konverziós aránynak nevezzük. Természetesen minden webáruház célja, hogy ez az arány magasabb legyen.

A konverziós arány függ a termékek árától, a látogatói bizalomtól (ezért is nagyon fontos az üzemeltetői adatok pontos feltüntetése) és több tucat más tényezőtől, mint például attól, hogy milyen áttekinthető és átlátható a rendelési folyamat a webáruházban. Ezt a folyamatot próbáltunk minél átláthatóbbá, egyértelműbbé és egyszerűbbé tenni a potenciális vevők számára.

Úgy tűnik, hogy sikerrel jártunk, mivel a rendszerünkben leadott összrendelések száma jelentősen meghaladta a karácsonyi szezonban leadott rendelések számát is.

Konverzióra optimalizálás

Az átalakítás része volt, hogy a felhasználók külön űrlapon (és nem a megjegyzés rovatban) tudják megadni számlázási címüket, amennyiben az eltér a szállítási címtől. Ennek az átalakításnak a másik célja az volt, hogy rendszerünkből exportálási lehetőség nyíljon az elterjedt és számlaimporta alkalmas számlázóprogramok felé. Elsőként az Infocentrum számlázója felé készítettük el az exportot, egyelőre kipróbálási jelleggel. A rendelések adminisztrációjánál található az új opció.

Az oldal keresőjét és átszabtuk, nagyobb eséllyel találnak rá használatval a felhasználók az általuk keresett termékekre.