Hírek az admin felületen
A kisebb-nagyobb fejlesztésekről ezentúl azonnal, közvetlenül itt az admin oldalon értesülhettek.
Nyissa meg webáruházát! Hozza létre webshopját és nem fog tovább keresgélni!
A kisebb-nagyobb fejlesztésekről ezentúl azonnal, közvetlenül itt az admin oldalon értesülhettek.
Január 18-án szombaton átállunk a Foxpost új API-jára, ez a Foxpost Csomagvarázslóval kompatibilis. A Foxpost régi apijának használatára ezután nem lesz lehetőség, tehát ha még a régi felületet használjátok, ekkor álljatok át a Csomagvarázslóra.
Webshopjainkban bevezettük az ún. lazy load technológiát. Ennek a lényege az, hogy csak a képernyőn megjelenő képeket tölti be a látogató böngészője, a képernyőn kívülieket pedig csak akkor, ha láthatóvá válnak (pl. görgetésnél). Így az oldalak betöltődési sebessége még tovább javult.
A webshop hasábjai asztali nézetben mindig különböző hosszúságúak, így görgetésnél kihasználatlan terület maradt a képernyőn. Az intelligens hasáb fejlesztésünk bevezetésével a hasábok mindig a képernyőre "tapadnak", így megszűntek az üres területek. (Az új működés visszakapcsolható a régire a webáruház / általános beállítások alatt.)
A termékek szerkesztésénél előfordulhatott, hogy a szerkesztőablakon kívülre kattintva véletlenül bezártuk az ablakot és az addig begépelt adatok elvesztek. A véletlen ablakbezárások kiküszöbölésére új megoldást vezettünk be.
Minden webshopunkban elérhető a mai naptól a Google Shoppinghoz használható termék feed. A feed elérése (URL címe) a tudástárban megtalálható.
Új fejlesztésünk, hogy a termékeknél az akció kezdete jövőbeni időpont is lehet. A megadott napon az akció automatikusan élesedik a terméknél és a beállított végdátumig érvényben is marad.
Ez a cikk a superwebaruhaz.hu blogjának valaha volt legolvasottabb bejegyzése. Sok-sok kezdő webáruházasnak mi magunk ajánlottuk a figyelmébe, miután nem igazán tudta, hogyan, merre induljon el. Ilyen előzmények után mi mást is kívánhatnánk, mint hogy bárki, aki olvassa ezt a többször átdolgozott, aktuálisra frissített útmutatót, annak hozzon sok sikert, új látogatókat és elégedett vásárlókat!
Az ingyenes szállítás az egyik legismertebb és legvonzóbb marketingeszköz a webáruházak számára; mindemellett azonban a legdrágább is. Most nézzük meg, hogyan lehet OKOSAN élni ezzel a lehetőséggel!