Hogyan működik az automatikus csomagfeladás?

Ha egy webáruházban sok megrendelés van, nagy terhet róhat az üzemeltetőre és munkatársaira a csomagcímkék nyomtatása, csomagok rögzítése a postázó programokban. Erre a problémára nyújt megoldást Express One API integrációnk, mellyel naponta több órányi munkától kímélhetjük meg magunkat.

A modul használatával a rendelés adatlapján egy új űrlapunk jelenik meg, ez alapértelmezetten a rendelés adataival van kitöltve.

A csomagfeladó felület kezeli a Express One csomagpontokat is.

Az űrlap elküldése után megkapjuk a csomagszámot, a nyomtatható csomagcímkét és egyúttal a Express One rendszerében is rögzítésre kerül csomagunk.

Express One API csomagfeladás webáruházban

Szükséges beállítások

Ha a modul aktív a webáruházában, a vonatkozó beállításokat a webáruház » Express One API beállítások menüpontban végezheti el. A cégazonosító, felhasználói azonosító és jelszó értékeit a Express One biztosítja az Ön számára.

Express One API beállítások

Csomagfeladás, címkenyomtatás

Ha elvégeztük a fenti beállításokat, rendeléseink adatlapján megjelenik az "Express One" fül. Az itt megjelenő űrlap adatai a rendelés adataiból illetve a korábban elvégzett Express One beállításokból generálódnak, de természetesen itt akár felül is írhatjuk ezeket.

A "címkenyomtatás" gombra kattintva elkészül a címke (nyomtatható formában), csomagunk a Express One rendszerében is rögzítésre kerül.

A Express One-től kapott csomag azonosító(k) is megjelennek a rendeléshez társítva.

Gyakori kérdések a Express One csomagfeladással kapcsolatban

Hol kaphatok Express One azonosítókat, jelszót?
Ezeket az adatokat a Express One biztosítja Önnek, ha felveszik velük a kapcsolatot.
Az utánvéti összeget mikor tölti ki automatikusan a Express One csomagfeladó modul?
Ha a választott szállítási mód nevében szerepel az utánvét kifejezés.
Webáruház Express One API kérdések

A Express One csomagfeladás API csak reklámmentes webáruházainkban aktiválható, egyszeri aktiválási díj (16 900 Ft) ellenében.