Hogyan működik a Foxpost?

  1. A vásárló az Ön áruházában a Foxpost szállítási módot választja.
  2. A megrendelés során a vásárló egy térképes felületről kiválasztja az az automatát, ahová a csomagot várja.
  3. Ön a Superwebáruház admin felületén egyetlen kattintással feladhatja a csomagot.
  4. A vásárló SMS-ben kap egy kódot, amivel az automata megfelelő rekeszét nyitni tudja és át tudja venni a csomagot.
  5. A vásárló 14-napon belül akár vissza is küldheti csomagját a Foxpost automaták használatával.
Foxpost csomagfeladás webáruházban

Szükséges beállítások

1) Az első szükséges beállítást, a webáruház » általános beállítások » integráció fül alatt kell elvégezni. A Foxposttól kapott felhasználónevet és jelszót szükséges megadni.

Foxpost általános beállítások

2) Ezután a szállítási módok szerkesztésénél a "speciális szállítási mód típusa" legördülő menüből kell kiválasztanunk a "Foxpost" opciót azoknál a szállítási módoknál, ahol ezt a megoldást kívánjuk használni.

Foxpost szállítási mód beállítások

Csomagfeladás

Ha elvégeztük a fenti beállításokat, azoknál a rendeléseinknél, ahol a vevő Foxpost szállítási módot választott megjelenik a "Foxpost" fül. Az itt megjelenő űrlap adatai a rendelés adataiból generálódnak, de itt akár felül is írhatjuk ezeket.

A "feladás" gombra kattintva csomagunk a Foxpost rendszerében is rögzítésre kerül.

A Foxposttól kapott vonalkód azonosítók is megjelennek a rendeléshez társítva. (Alul)

Foxpost csomagfeladás

Gyakori kérdések a Foxpost csomagfeladással kapcsolatban

Hol kaphatok Foxpost felhasználónevet, jelszót?
Ezeket az adatokat a Foxpost biztosítja Önnek, ha felveszik velük a kapcsolatot.
Mely rendeléseknél jelenik meg a Foxpost csomagfeladás fül?
Csak ott, ahol a vevő Foxpost automatába kérte a csomagját.
Törölhetek egy tévesen feladott Foxpost rendelést?
Igen! Ameddig az "új" státuszban van, törölhető.
Webáruház Foxpost kérdések