Hűségpont rendszer

prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!

Ha webáruházat üzemeltetünk, nagyon fontos törekednünk arra is, hogy vevőinkből visszatérő vásárlók legyenek. Egy vállalkozást hosszútávon a törzsvásárlók tehetnek sikeressé.

Az egyik legjobb módszer arra, hogy egy vásárló később is felkeresse áruházunkat az, ha vásárlásait “hűségpontokkal” jutalmazzuk. Ezeket a pontokat a vásárló későbbi vásárlásai során felhasználhatja. Az új vásárlásnál szintén hűségpontokat kap és így tovább.
Webáruház hűségpont rendszer

Hogyan néz ki a gyakorlatban?

Az admin oldalon megadhatjuk, hogy hány forintonként adunk egy hűségpontot. Legyen ez az érték 100. Ezután ha valaki rendel tőlünk 20.000 forint értékben, 200 hűségpontot kap.

A következő vásárlásnál ezt az összeget felhasználhatja a vásárló. Ha úgy dönt, hogy felhasználja pontjait, következő rendelésénél 200 Ft kedvezményt kap.

Az oldalra belépett felhasználók mindig látják, hány hűségpontjuk van.

Minden terméknél és a kosárban is látható, hogy vásárlás esetén hány újabb hűségpontot fog kapni a felhasználó

Hűségpontok termék adatlapon

Ha a felhasználónak van már hűségpontja, a kassza folyamat első lépésénél megadhatja, hány hűségpontot használna fel.

Hűségpontok kasszánál

Gyakori kérdések a hűségpontokkal kapcsolatban

Hogyan kapcsolhatom be a hűségpont rendszer használatát?
Reklámmentes áruházakban a webáruház » általános beállítások » prémium fül alatt.
Hány forintonként jár egy hűségpont?
Az admin felületen beállítható ez az érték. Mi a 100 Ft / 1 hűségpont arányt javasoljuk.
Hány forint kedvezményt jelent 1 hűségpont?
Beváltásnál 1 hűségpont 1 Ft kedvezményt jelent minden esetben.
Maximálhatom az egy vásárlás során felhasznált hűségpontok számát?
Igen, ha beállítja a "Egy rendelés során maximum ennyi hűségpont használható fel" értéket.
Mikor kapja meg a felhasználó a hűségpontot?
Csak és kizárólag akkor, ha a rendelést az eladó teljesítettnek jelölte (azaz létre is jött az adásvétel).
Mi történik ha a felhasználó csak azért rendel, hogy hűségpontot gyűjtsön és nem veszi át a terméket?
A felhasználó ezt nem tudja megtenni, mert csak akkor kap hűségpontot ha az eladó teljesítettnek jelöli a rendelést.
Hogyan értesül a felhasználó arról, hogy hűségpontot kapott?
Ha az admin felületen be van kapcsolva a "Hűségpont jóváírásánál felhasználó értesítése emailben" funkció, akkor a vásárló hűségpontjainak módosításáról emailben értesítést kap. Ez a beállítás visszatérő vásárlásokat eredményezhet!
Mikor vonódik le a hűségpont a felhasználó egyenlegéből?
Abban a pillanatban ahogy leadta a rendelést a felhasználó.
Mi történik ha a felhasználó felad egy rendelést hűségpontjai felhasználásával de az adásvétel valamiért nem teljesül (pl. készlethiány)?
Az admin felületen a felhasználónak adható hűségpont kompenzációként. Ezzel a módszerrel bármilyen okból jutalmazhatjuk az ügyfeleket.
A következő vásárlásnál a felhasználó automatikusan elhasználja összes hűségpontját?
Nem, a kasszánál a vásárló meghatározhatja, hogy mennyi hűségpontot használ el.
Ha a rendszer automatikusan zárta le a rendelést, kap-e hűségpontot a vásárló?
Igen, a rendelés lezárásának idejében beállított értékek alapján.
A többi akcióval összevonható a hűségpontokból adódó kedvezmény?
A "webáruház » általános beállítások » prémium" funkciók alatt a következő beállítási lehetőségeink vannak:
Hűségpont nem használható más akció esetén:
Ha a vásárló kosarában akciós árucikk van, vagy vonatkozik bármilyen akció a kosárra, akkor a felhasználó már nem fogja tudni beváltani az aktuális rendeléshez a meglévő hűségpontjait.
Hűségpont nem használható ajándékkal együtt:
Ha beállítottunk ajándékokat is és a felhasználónak hűségpontjai is vannak, vagy az egyiket (ajándék) vagy a másikat (hűségpont beváltás) választhatja, a két akciót egyszerre nem tudja igénybe venni.
Egyéb esetek vonatkozásában lásd az alábbi táblázatot:
Kérdések a hűségpontokkal kapcsolatban
Rendszerünkben számos kedvezmény típus létezik. Az alábbi táblázat mutatja meg, hogy egymáshoz hogy viszonyulnak ezek a beállítások.
  akciós termék időszakos kedvezmény (%) időszakos kedvezmény (Ft) felhasználói csoport kedvezmény (%) kuponkód kedvezmény* hűségpontok felhasználása egyedi termék árak  
akciós termék összeadódik* összeadódik összeadódik* összeadódik*, ** összeadódik akciós jelölés marad, egyedi termék ár érvényesül  
időszakos kedvezmény (%) összeadódik* nem beállítható egyszerre magasabb % érvényesül kuponkód nem megadható összeadódik időszakos kedvezmény nem él  
időszakos kedvezmény (Ft) összeadódik nem beállítható egyszerre csop. kedv. érvényesül kuponkód nem megadható összeadódik időszakos kedvezmény nem él  
felhasználói csoport kedvezmény (%) összeadódik* magasabb % érvényesül csop. kedv. érvényesül kuponkód nem megadható összeadódik nem lehet csoport kedvezmény  
kuponkód kedvezmény összeadódik*, ** kuponkód nem megadható kuponkód nem megadható kuponkód nem megadható kuponkód nem megadható kuponkód nem megadható  
hűségpontok felhasználása összeadódik összeadódik összeadódik összeadódik kuponkód nem megadható összeadódik  
egyedi termék árak összeadódik időszakos kedvezmény nem él időszakos kedvezmény nem él kuponkód nem megadható nem lehet csoport kedvezmény összeadódik  

* - Ha az "Akciós termék árakra a százalékos kedvezmények ne vonatkozzanak" beállítás be van kapcsolva, akkor az akciós termék árakból nem vonódik le további százalékos kedvezmény érték!

** - Ha az "Akciós termék van a kosárban, ne legyen kuponkód beváltható" beállítás be van kapcsolva, akkor kosárban lévő akciós termék esetén kuponkód nem beváltható!