Facebook Messenger Chat

prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!

Fontos, hogy webáruháza látogatóival folyamatos kapcsolatot tudjon tartani és a felmerülő kérdésekre gyors választ tudjon adni. Erre rendszerünk számos lehetőséget biztosít, ezek közül az egyik legfontosabb a Facebook Messenger Chat.

A megoldás segítségével webáruházában – a vállalkozás Facebook oldalával összekötve – chatelhet a látogatókkal, reagálhat azok kérdéseire, észrevételeire.

Mi szükséges hozzá?

  1. Egy Facebook oldal (page, nem személyes profil)
  2. Egy HTTPS alatt működő Superwebaruház (a Facebook nem teszi lehetővé a chat modul beépítését, csak HTTPS alól működő oldalakba). HTTPS szolgáltatásunkról bővebb információt talál ide kattintva »
Facebook Customer Chat webáruházba

A bekötés lépései

Beállítások a Facebook oldalon

  1. A Facebookon válasszuk ki azt az oldalunkat, amelyiken keresztül az üzenetváltást fogjuk végezni.
  2. Ellenőriznünk kell, hogy a látogatók tudnak-e üzenni oldalunkon keresztül. Az oldal általános beállításainál az "Üzenetek" alatt "Az emberek kommunikálhatnak nem nyilvánosan az oldalammal" opciónak kell lennie kiválasztva. Facebook oldal üzenetek engedélyezése
  3. Az oldal beállításainál válasszuk ki a bal oldali almenüből a Messenger-platform opciót, majd az „Engedélyezett tartományok” szekcióban adjuk meg webáruházunk domain nevét. Végül mentsük el a beállítást. Facebook oldal domain engedélyezése

Beállítás az admin felületen

  1. A webáruháza admin felületén a Webáruház / Általános beállítások / Integráció fül alatt a Facebook szekcióban kapcsoljuk be a „Facebook Chat megjelenítése” opciót.
  2. A megfelelő működéshez szükséges még a „Facebook oldal URL” mező megfelelő kitöltése is, ide értelemszerűen a Facebook oldala URL-jét kell bemásolni.
  3. Mentsük el a beállításainkat. Ezután, ha megnézünk webshopunkat (ráfrissítés után) a jobb alsó sarokban megjelenik a Messenger Chat ikonja és üzenődoboza: Customer Chat ablak a beépítés után