A rendelések vásárlói értékelése

A webáruházban a teljesítettnek jelölt valamennyi rendelés esetében a megrendelő - a teljesítettnek jelöléstől számított hetedik napon - automatikusan kap egy emailt, melyben megkérjük, hogy értékelje a rendelést.

A vásárló a rendelést egy öt fokozatú skálán értékelheti (1-5). A rendelés értékelése után lehetőséget nyújt a rendszer, hogy a megrendelt termékeket egyenként is értékelhesse a vevő. Így termék értékeléseink száma is szaporodik.

Ha egy felhasználó értékelt egy rendelést, arról a webáruház tulajdonosa emailben értesítést kap.

Megjelennek a webáruház felületén az értékelések?

Igen, amennyiben a "webáruház » általános beállítások » működés fül » rendelés értékelések megjelenítése" opció be van kapcsolva és legalább öt vásárlói értékelés érkezett már.

Tudom-e törölni, módosítani az értékeléseket?

Nem. Célunk a rendszerrel, hogy a webáruházakkal kapcsolatos elégedettséget valós adatok alapján mérjük, így a leadott értékelések nem törölhetők. Amennyiben nem kívánja megjeleníteni a kapott osztályzatokat, véleményeket, kapcsolja ki az értékelések publikus megjelenítését a "webáruház » általános beállítások » működés fül » rendelés értékelések megjelenítése" opció kikapcsolásával.
(A termékekre leadott értékelések a továbbiakban is elrejthetőek).

Tudok-e reagálni az adott értékelésre?

Igen. Az admin oldalon azon rendelések adatlapján, amelyre már érkezett vásárlói értékelés, szerepel a "vásárlói értékelés" fül. Itt válaszolhat az egyes értékelésekre. A válasz a webáruházban a vásárlói értékeléseknél jelenik meg. (Amennyiben be van kapcsolva az opció)

Hogyan számolódik a vásárlói elégedettség százaléka?

  • 5-ös osztályzat - 100%
  • 4-es osztályzat - 90%
  • 3-es osztályzat - 80%
  • 2-es osztályzat - 70%
  • 1-es osztályzat - 50%

A fenti százalékos értékek átlaga határozza meg az összesített vásárlói elégedettséget. Tört szám esetén felfelé kerekít a rendszer.

95%-os értékelés alatt az érték nem jelenik meg publikusan a webáruházban.