Elfelejtett jelszó
 

Dokumentáció

Rendelések

Ha bejelentkezik a rendszerbe, a főoldalon a legutóbbi bejelentkezése utáni friss rendelések listáját láthatja (már amennyiben volt ilyen). Itt nem tudja a rendeléseket adminisztrálni, ezt a rendelések főmenüpont alatt teheti meg.

A rendelések menüpont alatt valamennyi rendelése listáját láthatja.

A rendelés részleteinek megtekintéséhez kattintson a rendelés kódjára. A részletes adatlapon három fül található "alap adatok", "szállítási mód", "szállítási cím", "rendeléstörténet".

Alap adatok

Ezen az oldalon láthatja, hogy pontosan milyen árucikkeket rendelt meg a vásárló, valamint itt állíthatja be a rendelés státuszát is. A rendelés státuszát a vásárló is láthatja, így nyomon követheti rendelése alakulását. A státuszok a következők lehetnek:

  • Nem visszaigazolt: A rendelés alapból ezt a státuszt kapja. A vásárló leadta a rendelést, de az áruház tulajdonosa (Ön) még nem szerzett tudomást a megrendelés tényéről.
  • Visszaigazolt: Az eladó (kapott értesítő e-mail alapján, rendszerbe történő bejelentkezés után) tudomást szerzett a rendelésről. A kiválasztott módon postázza (átadja) a rendelést.
  • Postázva/átadva: Az eladó a megrendelt termékeket elküldte (átadta) a vevőnek
  • Teljesített: Az adásvétel lezárva.
  • Felfüggesztett: Bármely okból meghiúsult az adásvétel.
  • Megrendelő visszavonta
  • Megrendelő nem vette át

Fontos: A státusz megváltoztatása után a változásokat el is kell mentenie a "státusz mentése" feliratú gombra kattintva.

Amennyiben bekapcsolja a "Felhasználó értesítése" opciót, a megrendelő emailben értesítést kap a státuszváltozásról. Ilyenkor opcionálisan üzenetet is mellékelhet a kiküldött emailhez.

Kalkulált postaköltség

Amennyiben a rendeléshez nem tartozik fix postaköltség, amikor a rendelés státuszát visszaigazoltra állítja, megadhatja az áruház által kalkulált szállítási díjat. Ha értesíti a vevőt, akkor a visszaigazoló emailben már ez az összeg fog szerepelni.

Szállítási mód

Az a szállítási mód, melyet az Ön áruháza által felkínáltak közül választott a rendelés teljesítésére a vásárló.

Szállítási cím

Az a szállítási cím, ahová a vásárló a megrendelt árucikket várja. Ha a szállítási mód jellegéből adódóan (pl. személyes átvétel) nincs erre szükség, akkor hagyja figyelmen kívül.

Rendeléstörténet

Itt követheti nyomon a rendelés státuszainak alakulását, illetve azt, hogy az adott rendeléssel kapcsolatban értesítette-e a felhasználót, illetve ha igen, milyen üzenetet küldött neki.