Üzenetsablonok rendelés visszaigazoláshoz

Ha sok rendelésünk van, fárasztó munka minden egyes státuszváltozásnál tájékoztató üzenetet írni ügyfeleinknek. Ezen a problémán segítenek a válaszüzenet sablonok.

Létrehozhatunk előre megfogalmazott üzeneteket, pl.:

„Köszönjük megrendelését! Csomagját postáztuk, a várható szállítási idő 3-5 nap. Futárunk a kézbesítés előtt telefonon keresni fogja Önt."

Vagy:

„Köszönjük, hogy nálunk vásárolt, reméljük visszatérő vásárlónk lesz!”.

Ezeket a létrehozott üzeneteket rendelési státuszokhoz rendelhetjük.

A rendelések státuszainak átállításánál, - ha vannak beállított válaszüzenet sablonjaink – automatikusan kitöltődik a vevőnek szánt üzenet a sablon értékével.

Változók

Ha a válaszüzenet sablonban elhelyezi a $nev változót, az a sablon kiválasztásánál behelyettesítésre kerül a megrendelő nevével.

Tehát a Tisztelt $nev! sablonrészletből a megrendelés adatainak megfelelő megszólítás fog előállni.