Webáruház nyitás Blog

Fontos dátumok webáruházaknak 2016-ban 0

Ünnepi időszak 2016

Az év vége jellemzően a legfontosabb és legtöbb hasznot termelő időszak a webáruházak számára, ezért megpróbáltuk egy cikkben összefoglalni, milyen dátumokat kell észben tartanunk az idén ahhoz, hogy mi is kivegyük a részünket a...

Paypal használata 0

PayPal alapok

Avagy a PayPal előnyei webáruház nyitásánál  A PayPal a webáruházak üzemeltetőinek és azok vásárlóinak teremti meg az egyszerű és biztonságos pénz fogadást illetve küldést. Amikor egy webáruházat nyitunk, visszatérő probléma, hogy a szokásos fizetési...

linkcsere 2015-ben 0

Néhány szó a linkcseréről

A Google nagy dobása az volt, hogy a legfontosabb rangsorolási tényezővé azt tette, hogy hány link és milyen oldalról mutat ránk. Ennek köszönhetően a szemfüles “webmesterek” kitalálták, hogy linkeket cserélnek más oldalakkal. Én kiteszem...

Igyenes házhozszállítás hatásai webáruházakban 0

Az ingyenes szállításról

Ma reggel egy érdekes infógrafikát láttam az amerikai ünnepi online vásárlással kapcsolatos statisztikákról. Az adatok egy eleme különösen elgondolkoztató mindenkinek, aki webáruházat üzemeltet, mégpedig: Az ábra szerint 2014-ben az amerikai vásárlók 73%-a elsődleges szempontnak...

Webáruház hibák 0

Tíz gyakori hiba

Divatos manapság top 10-es listákat készíteni erről-arról, ezért úgy gondoltam, hogy nekem is kellene kreálnom egy ilyet. Miről másról, mint a webáruház nyitás során elkövetett kisebb-nagyobb hibákról: 1) Piac ismeretnének hiánya Nem ismeri a...

Melyik napon jön a legtöbb látogató 0

Mikor a legaktívabbak a vevők?

Nagyon fontos ismernünk webáruházunk látogatóinak szokásait. Gyakorta visszatérő kérdés, hogy a hét mely napjai a legerősebbek és melyek a leggyengébbek? Melyik napszak a legfogósabb? Ha ismerjük ezeket az adatokat, úgy időzíthetjük hirdetéseinket, hogy a...

Duplikált tartalom 0

Több domain egy webáruház (vagy honlap)

Elég gyakran találkozom azzal a kéréssel, hogy több domain is mutasson ugyanoda, azaz pl. az en-tuti-bizniszem.hu és az ebbol-meggazdakszom.hu alatt ugyanaz az oldal (webáruház, honlap) jöjjön be. Ha a tisztelt tulajdonos azt gondolná, hogy...

Google Analytics konverzió mérése 0

Te méred a konverziókat webshopodban?

Nagyon gyakran előfordul, hogy bekötjük az oldalunkra a Google Analyticset, nézegetünk mindenféle statisztikákat látogatóinkról, de azt nem tudjuk, hogy mely látogatókból lesznek vásárlóink. Egy webáruház esetében is nagyon fontos, hogy figyeljük a konverziókat. (Ha...