Webáruház nyitás Blog

Hogyan szerezzek vevőket egy új webáruháznak? 0

Hogyan szerezzek vevőket egy új webáruháznak?

Blogunk egyik legfontosabb írásának tartjuk ezt a cikket, biztosak vagyunk benne, hogy nem csak a kezdők számára hasznos. Ezt az útmutatót szinte teljes egészében átírtuk a 2017-es elvárásoknak megfelelően. „Az, hogy készített egy honlapot,...

Webshop üzemeltetés költségei 0

Webshop üzemeltetés költségei

Szerintünk ma már nincs olyan kereskedő, aki nem gondolkozott el azon, hogy az elektronikus kereskedelembe is belevág. Ilyenkor az egyik első kérdés, hogy milyen költségekkel kell számolni. Megpróbálunk erre a korántsem egyszerű kérdésre konkrét...

Google Analytics a webáruházban 1

A Google Analytics használata webáruházban

A Google Analyticsről egész biztosan hallottatok már, a legtöbben tudják is, hogy mire való: weboldalaink statisztikáit lehet követni használatával. A Google Analytics kapcsán két fő problémával szoktunk találkozni: sokak számára nem egyértelmű hogyan kössék...

Fogyasztóvédelmi kérdések 2017 0

Fogyasztóvédelmi kérdések 2017

Mint biztosan sokan hallottatok róla, 2017. január 1-től a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezése szerint,  webáruház üzemeltetéssel összefüggő ismételt jogsértés esetén a bírság összege 200 ezer forinttól indul. Fontos hangsúlyozni, hogy ismételt jogsértésről van szó. Tehát,...

Webáruház nyitás feltételei 2017 4

Webáruház nyitás feltételei 2017

Milyen törvényi feltételei vannak a webáruház nyitásnak 2017-ben? Mi kell hozzá? Ki nyithat webáruházat? Kinek és mit kell bejelentenünk? Mind olyan visszatérő kérdések, melyekkel nap mint nap találkozunk. Cikkünkben megpróbáltuk körbejárni, hogy milyen törvényi...

EU vitarendezés webáruházakban 0

Vitarendezés a webáruházakban

Korábban már többször felreppent a hír, hogy megbírságolhatják a webáruházak tulajdonosait, ha nem helyezik ki az Európai Uniós vitarendezési oldalra mutató linket. Megpróbáltunk utána járni, hogy mi a helyzet ezzel a kérdéssel most. Mi...

Az átlagos rendelési érték növelése 0

Az átlagos rendelési érték növelése

Jó kereskedőként nem csak az a célunk, hogy sokan vásároljanak tőlünk, hanem az is, hogy sokat vásároljanak. Ráadásul bizonyított tény, hogy új vevőt sokkal nehezebb szerezni, mint egy már meglévő vásárlónak többet eladni. Az...

Az Év Webáruháza 2016 0

Az Év Webáruháza 2016

Idén már negyedjére hirdettük meg az Év Webáruháza címünket. A bírálathoz a szokásosnak nevezhető szempontokat vettük figyelembe, idén picit nagyobb szerepet, hogy az előző évhez képest mutatott növekedést is figyelembe vettük. A szempontok: Látogatottság...

Nyithat-e őstermelő webáruházat? 1

Nyithat-e őstermelő webáruházat?

Szinte hetente keresnek fel őstermelők minket, hogy nyithatnak-e webáruházat, árusíthatják-e online a termékeiket. Az interneten keresgélve sem egyszerű választ kapni a kérdésre, ezért utánajártunk mi a témának és különböző szakemberekkel vettük fel a kapcsolatot....